- Koszty przesyłki pokrywa Kupujący.
- Zamówiony towar zostanie dostarczony pod adres wskazany przez Kupującego w terminie do 5 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia.
- W przypadku braku towaru w magazynie Kupujący jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Kupujący nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może zrezygnować z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia lub z całości zamówienia.
- Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.
- Należność za zamówiony towar Kupujący może uregulować w następujący sposób:
– przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu : 09-400 Płock ul. Narodowych Sił Zbrojnych 6
– płatnością online Przelewy24
– przy odbiorze przesyłki kurierskiej ( za pobraniem )
– przelewem (przedpłata na konto). - Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art.10 ww ustawy. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z nami pod nr telefonu 510 – 94 – 11 – 01 celem ustalenia warunków zwrotu. Towar powinien być zwrócony nieuszkodzony w fabrycznym opakowaniu.
- Wszystkie zwroty towarów czy to reklamacyjne, czy w ramach odstąpienia od umowy należy wysyłać na koszt osoby zwracającej jako przesyłki bez pobrania. Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane.
- Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od otrzymania spełniającej wszystkie wymogi formalne reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Podczas dokonywania przedpłaty:
– Należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto: PKO BP 67 1020 3974 0000 5102 0105 8577 – Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer, datę zamówienia (numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia), podać imię i nazwisko / nazwę Kupującego.
– Zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty na koncie Sprzedającego. Zamówienie nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych zostanie anulowane. - W przypadku płatności przy odbiorze ( za pobraniem ) Kupujący reguluje należność gotówką przy dostarczeniu towaru.
- Oferta sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.
- W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu 510 – 94 – 11 – 01.